Accepterad cesar dela muerte | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cesar dela muerte

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: cesar dela muerte

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307292704/

Vad är din discord tagg? cesar dela muerte#5740

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? rdm i greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var fel av mig men också inte eftersom jag från ingenstans blev knivhuggen av denna individ innan jag gjorde dem här felen. Min kompis kollade dessutom på situationen då jag blev knivhuggen och han kom och berättade vad som hade hänt med mig innan. Så efter det blev jag väldigt upprörd och ville ha hämnd vilket kanske inte var det bästa jag skulle ha gjort då jag kunde gått o pratat med nån av staffsen så vi kunde ha rett ut situationen på ett otroligt mycket enklare sätt. Men i alla fall sen hittade jag denna individ på garaget ensam och då gick jag fram och knivade personen så som han tidigare gjort på mig så jag skulle vilja säga att det inte var RDM men att själva situationen utspelade sig på garaget vilket är en greenzone var fel!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har hänt men då har det hänt pga missförstånd, dsyncar osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag tidigare sade, det jag hade kunnat göra annorlunda var att istället för att ge tillbaka hade jag kunnat ta ett snack med admin eller staffs på servern eller så hade jag kunnat "hämnas" på ett ställe där det inte var en så kallad grön gräsmatta osv det finns många alternativ jag kunde ha tagit men jag valde det sämsta av dem alla och det ber jag om ursäkt för dessutom blir jag lite frustrerad på mig själv med tanke på att jag vett att jag kan mycket bättre än så här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att staffs finns för en anledning för att hjälpa till i servern så det borde jag ta vara på o snacka med er innan jag gör för hastiga och dumma beslut det jag också kunnat göra är att snacka med personerna som varit inblandade innan jag går fram och knivhugger någon eftersom det är RP och folk går inte runt i verkligheten och knivhugger folk hur som helst. Jag skall förbättra mig och det kan jag svära på. hade betytt otroligt mycket om jag fick en andra chans!

MVH Cesar dela muerte

Har du läst våra regler? Ja

Jag kommer godkänna dig, du förstår dina fel, gör inte om det och ha en trevlig dag :)

Tillbaka