Antagen Cece1_1 | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cece1_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
134
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecil

Vad heter du på discord? Cece1_1

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001443eb356

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag och rpar både som sjukvårdare och polis. Det blir några timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett väldigt bra tag och varit helper flertals gånger

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 4 gånger tidigare och min fjärde gång var en p ban som var felaktig och jag fick unbann direkt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för helper+ genom att svban, dva bilar, svkicka för att under lätta arbetet för dom för att ni har mycket störe uppgifter än detta. Som server vakt ska du inte gå och leta efter folk du kan banna men du ska egentligen bara rp som en vanlig medlemm men om du ser ngn utföra regelbrott så kan man självklart kicka dom eller banna dom, det beror på vad för regelbrott de har begått. Man ska också ha en bra Rp nivå ig som sv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt eftersom jag ser mycket lall och c loggar som polis och tycker det är rätt störande att inte kunna göra ngt åt saken och därför vill jag bli servervakt för att försöka båda förhindra och stoppa sånna som begår så grova regelbrott som c logg och samtidigt under lätta för er.. Tycker också det är mycket lall på sjukan ibland och jag som rpar sjukvårdare märker detta rätt så mycket och därför vill jag kunna göra ngt åt saken.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att utnyttjar dina sv perms till min eller till nåågons nyttja. Ett exempel på detta är att jag kickar ngn mitt i ett secenario där jag tycker bara att han är generellt jobbig bara. Det kan också vara så att jag bara sv bannar allt o alla som också är väldigt mycket korruption. Om du t.ex. rpar med toggleid så det också mycket abuse eftersom du kan få en fördel i många olika secenarion och räknas som korruption och du blir antagligen av med din sv om du göra något liknande. Om jag tillexempel sv bannar ngn och inte dokumenterar så kan det också räknas som abuse och man kan få indragen sv.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka