Antagen Mellebelle08 | Ansökan till Servervakt [Borzy, ZeRo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellebelle08

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Mellebelle08

Vad är ditt Hex:ID steam:110000143c6e94e

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Rpar mycket varje dag, Kör mycket mer på helger samt lov. Men kör i helhet mycket varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan tidigt 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 11 gånger under min tid på Unive https://cdn.discordapp.com/attachme...118d01642125efe7c5a6619881576003855920288ba1&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla servern ren ifrån personer som gör regelbrott i rpn då servervakten kan kicka och sv-banna. Då staffs kan hålla servern ren igenom att specca och få reports mot någon. Så kan servervakter hålla servern ren igenom rp då man kan möta någon som gör regelbrott och då kan man sv-banna hen och sedan skicka vidare bevis/klipp och då kan personen få längre ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa servern framåt och att kunna hjälpa till med det som sker i rpn som staffs möjligtvis inte ser. Då man stöter på folk som gör regelbrott alldeles för ofta. Och då skulle det vara bra för jag rpar väldigt ofta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon t.ex kickar eller bannar någon som inte ska bli det eller mitt i ett scenario, så kickar personen motparten bara för att vinna det scenariot.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka