Nekad Casper Jonsson | Sjukvården Ansökan [Henke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casper Jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 April 2003

Vad heter du på discord? Harambe#1594

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 156 Timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Minst 1 timme per dag

Hur ofta kommer du vara inne? Brukar gå in varje dag så det blir oftast minst en timme per dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 156 Timmar

Vad heter du? Casper Jonzon

Hur gammal är du? 17, fyller 18 om 12 dagar

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Sjukvårdare är ett av de viktigaste jobben som finns där ute. Sår måste omhändetas och liv behöver räddas. Det finns många kriminella i Unive så jag tycker att istället bara gå runt på stan så kan man rädda liv istället.

Varför ska just du bli anställd? Jag är en person som kan jobba bra under stress och tuffa situationer. Jag kan ta det lugnt när jag vill vilket är en stor fördel som Sjukvårdare. Jag är väldigt mogen och kan hantera omogna personer på ett bra sätt.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har tidigare inte jobbat som sjukvårdare. Jag har tidigare skjutsat många människor som behöver vård till sjukhuset. Nu vill jag bli officiell vårdare.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för hjärt och lungräddning. Om en person drabbas av hjärtstopp så kan man med hjälp av HLR få igång hjärtat igen och rädda liv.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det innebär att man inte använder radion i onödiga fall. Annars kan risken finnas att VIKTIG information inte kommer fram. Tex om någon behöver hjälp eller något sådant viktigt.

Har du några andra frågor? Hur lär jag mig allt i yrket? Hur jag får alarm och hur jag gör vissa saker som HLR osv. Allt jag behöver kunna helt enkelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka