Accepterad CaspeL | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CaspeL

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040340257/

Ditt Hex-ID: 11000014060a121

Vad är din discord tagg? CaspeL#6027

Vem var det som bannade dig? Zaini

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för "lall & suntförnuft"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde o banna mig för att jag slog en person på gatan, Förstår att man inte ska göra det men det fanns en anledning bakom det hela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ser då 3 grabbar som springer på vägen framför mig, 2 utav dem grabbarna slår en utav dem, Den grabben som blir slagen springer upp till mig och jag ger honom plåster och sånt. Han ber mig åka efter dem för han ville ha hjälp och fråga vad dem håller på med. Jag hoppar ur bilen och frågar vad dem håller på med, Och då börjar de slå mig och jag slår sorklart tbx, Dem gör ungefär samma sak som dem gjorde på andra killlen vilket jag tycker är tråkigt. Dem var inte sociala på något sätt och kunde inte rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både rätt och fel, För det kändes som att Zaini i det här laget inte hade fått en helhet på vad som hände, Så tycker han kanske skulle ha fortsatt speccat scenariot ett tag till innan han bannade. Men förstår även att det ser lalligt ut då man står och slår en person så förstår ochså varför han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ca 6 Med Typ Bara 60 Minter "Missförstånd"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha skitit i och slå tillbaka för då hade dem åkt på det istället, Men förstår varför jag fick bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% tar er tid!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka