Accepterad carrot | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carrot

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? BuSkEn#3534

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Johansson. Vincent har blåa ögon, blont tunt hår, medel lång, ganska vanlig klädstil. Han är ganska roligt (bra humor), ganska snäll och ibland lite oförskämd om man ska vara ärlig. Vincent har haft många tuffa perioder i sitt liv, bland annat dog hans två föräldrar i en hemsk bilolycka när han var endast 17 år. Just nu är Vincent i en ekonomisk kris, därför räcker inte heller postnord inkomsten, han skulle helt enkelt vilja ha ett mer "högutbildat jobb" som lönar sig bättre, Vincent vill liksom kunna använda sina kreativa egenskaper och jobba med något som passar honom väldigt bra, därför skulle ha främst vilja bli medlem. Han är också före detta medlem, och har varit åklagare, mekaniker, qpark, trygghansa, polis assistent, sjukvårdare, bil försäljare på marja lisa, gamla saras, gamla brittas och även på Inquisitor, så han har en del erfarenhet inom jobb branchen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag skulle bli medlem på Unive så tror jag att det hade hjälp mycket med min rp nivå. Jag kommer få fler förmåner samt möjligheter att skaffa bättre jobb. Jag tror att detta kommer göra positiva effekter på Unive, ge alla en bättre rp-upplevelse. Som vi alla säkert vet så är Unive också en servern med mycket hög rp nivå, där inga regler brott tolereras, därför kommer jag också göra mitt yttersta för inte bryta en enda regel på denna server. Sen är ju ingen heller perfekt och man kan göra misstag, men jag ska som sagt göra mitt bästa för att Undvika detta. Jag vill även kunna skapa glädje på denna server och vara glad!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror ni menar att man ska vara glad oavsett om man förlorar eller inte på ett scenario och acceptera även fast man inte vinner, man ska liksom inte spela bara för att endast vinna hela tiden, utan man ska spela för att ha kul. Sen ska man även fortsätta på ett scenario även fast man inte tycker det är speciellt kul att vara med, för man kan inte liksom bara dra mitt under ett scenario. Det hade man liksom inte gjort i verkligheten, alltså måste man tänka realistiskt, liksom en allvarlig och seriös rp, det är vad som krävs på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en slump på FiveM då jag sökte på svenska servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka