Nekad Vincent von greven | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Vincent.3414

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vincent Von-greven 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Trevlig, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Föddes i finland med en fattig familj, hade en tuff upväxt och kunde inte gå i skolan för att han behövde jobba för att tjäna ihop pengar till sin familj, Han är ensamt barn i sin familj som består av pappa robert och mamma Clara. Vincents pappa fick ett nytt jobb när vincent var 10 år gammal och då började ekonomin i familejn gå mot ett bättre håll. Efter 5 år så hade Vincents familj en stabil ekonomi så dom valde att flytta till Sverige när han var 15 år gammal. där träffade han nya vänner och trivdes bra där. Han började gå i skola och livet började gå mot det ljusare hållet. Han tog studenten som bil mekaniker och vill nu börja jobba på mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med en rp som gör det kul för alla parter. Jag vill föra fram en bra social rp och göra servern så rolig som möjligt för alla. Jag spelade mycket unive förut så jag har bra egenskaper inom rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela så att man själv har roligt. Man ska bidra med en rp som gynnar båda parter och inte baras spela så att man själv ska vinna i olika scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag spelade med fusk en dag, och åkte fast för det direkt. Jag ångrar det och lärde mig att det bara blev tråkigare att spela när man fuskade eftersom hela rp delen försvann. Detta är något jag absolut inte skulle göra igen, och jag vill bevisa det genom att bidra med en så bra rp som möjligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp, Power gaming, meta gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning: Du måsta vänta 24 timmar efter varje gång du ansökt.

Du får ansöka igen imorgon 17:00. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka