Nekad Carlos botman | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlos botman

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087146972/

Ditt Hex-ID: steam:1100001432ad7dc

Vad är din discord tagg? callepromelker

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 161406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var arg efter ett scenario och kunde inte kontrollera mina agretionsproblem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en h1a krasch pga av en motor glitch vilket ledde till att vi krascha och dog och då ville jag ha en ress men jag fick ingen när jag visade klippet på dc. Då blev jag väldigt arg och jävligt förbannad och valde att ta ut min aggretion på Nekkan vilket var helt fel av mig och jag skall aldrig göra om detta jag är verkligen ledsen över vad jag har gjort och de ska inte åstakomma igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag förstår helt och hållet Nekkans sida men jag kunde inte hålla tillbak min ilska. Jag har extremt kort stubin.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad förut av fearrp och jag lärde mig av misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat försökt att lugna ner mig vilket var helt fel av mig att jag inte gjorde det men jag var så jäkla arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det ska aldrig upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka