Accepterad Leon Granfeldt | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: steam:1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_. (la Xyou)

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-04 235116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att jag hade quitat efter krim skjukan och det var inget jag visste om, men förstår från nekkans sida att det är en bann men dock så var det inte menningen eller något jag personligen jag ville göra och ingen jag visste om att man kunde bli bannad för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev taggen tilll krim skjukan jag var afk i ca 30 min innan jag tog hjälp då klockan var ca 23:00 då jag brukar gå ut med min hund och då jag ba tog hjälp för sedan quita för att gå ut med min hund.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig , jag personligen förstår att nekkan måste lägga en bann på detta och jag skulle väll haft lite mer koll på detta men då det är nästan första gången jag är oss så kallade krim skjukan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var grön innan denna bann och jag skulle se mig själv som en bra rpare. men ca 7 banns på 2 år och 3 den senaste 3månadarna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej , men dock vad jag kan förbättra i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte quita , som jag ångrar så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka