Antagen Carlen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? kanelstangen_

Ange ditt födelsedatum 9 April 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag vill hjälpa till extra på servern, jag vill kunna vara en hjälpande hand och ta på mig ett större ansvars område på servern som jag känner att jag är redo för.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som MA för att jag är väldigt aktiv, jag är seriös och mogen grabb och som sagt väldigt aktiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt oavsett situation.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Tycker betydelsen med att vara medlem på unive ska vara att man vet att man spelar på servern för att bidra med en seriös rp, man ska även tycka att det ska vara kul att rollspela på servern med sin medlems roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på unive ska man vara seriös och kunna reglerna som finns på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vara aktiv på forumet, ta mycket ansökningar, både skriftliga och muntliga.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så är det kanske mellan 16-22, Helger 14-04 typ. Lov så är det olika, aktiv i princip hela tiden om jag inte är bortrest.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka