Accepterad Capo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Ditt Hex-ID: 110000148289e33

Vad är din discord tagg? Sri lankeN#7027

Vem var det som bannade dig? Hammarlöf

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hotar i twitter - Suntförnuft. Hammarlöf

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte har ej en aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Våran allians skriver att en kille ska komma t mötet. DÅ skriver en kille käften Oliver. Det var den killen jag har bråk med ig. då skirver jag käften rama jag knullar din mamma. Då skriver han jag har din mamma i min säng. då skriver jag att jag har hans döda i min säng då blir jag bannad 2 dagar för hot i twitter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt, ja. Jag hota han inte. på något sätt ändå så bannar han mig. Det var felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har tagit lärdom av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, för det var ej något regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Jag kommer inte ens skriva att jag knullar hans mamma. för jag vill inte ha bann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår, det med all respekt

@Capo Vet du fortfarande inta vad du har gjort för fel eller har du fått ett hum om vad som du gjorde fel efter att vi pratade med dig i support?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka