Inaktuell Capo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Sri LankeN🦍#7027

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på grund av att jag och staff teamet ska se till så att folk får sina återgärder! Vi ska stoppa mer regelbrott! Man ska inte kunna prata ooc och komma iväg. Jag vill bli staff för att jag tycker att jag är lämplig för spelarna på unive. Jag kommer se till extra mycket att rpn ska bli kul för alla. Jag kommer kunna ta hand om staff rollen. Jag ser mig som en bra staff för jag är trevlig och vill alla väl.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 14:20 - 20:30
Tisdag - 14:30 - 20:30
Onsdag - 13:50 - 20:30
Torsdag - 13:50 - 20:30
Fredag - 14:00 - 02:00
Lördag - 7:00 - 00:00
Söndag - 06:00 - 20:30
Varje Morgon 6:00 - 7:35

Hur länge har du spelat på Unive? 5

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Jag har inga tidigare erfarenheter inom staff. Men jag vet dem flesta commandsen

/svban (id) - Du bannar en person som en sv som alltid är en timme.

/Ban - (id/hex) (längd) (anledning) - Du bannar en person. skriver hur länge och en giltig anledning sedan skickar ut det i banbevis.

/Unban - (hex) (anledning) - Du unbannar en person som t.ex fått en godkänd banöverklagan.

/revive - Du ressar en person så han lever.

/dv (Radius) - Du tar bort bilar som är trasig och står i vägen. Du dvar dem så försvinner dem

/noclip - Du gör dig osynlig så ingen ser dig förutom om dem id peekar dig. Du kan åka runt och specca.

/spec (id) - Du kan kolla hex, vilket gäng/jobb han är anställd hos du kan se hans steam namn.

Freeze (id) du Fryser spelaren skärm så han ej kan röra sig ingame.
/Freeze (id) - Du unfreezar en person du har frysit så om du fryser id 304 t.ex då skriver du /freeze (id 304) då kan han röra sig igen.

/Goto (id) - Du tpar dig till en person.

/bring (id) - Du tpar en spelare till dig. Om det t.ex har varit ett scenario och de var restart kan du tpa tillbaka spelaren om han råkade trycka t.ex torget eller om senaste har buggat.

/Tpm - Du tpar dig till ett ställe du markerat ut på karta. då gör du /tpm och då tpar du dig dit.

/Toggleid - Du gör så att du ser ett id över spelarens namn.
/Togglename - Du gör så spelaren steam samt id.

/setjob - (id) (jobbnamn) (rank) Detta gör du ifall du behöver anställning hos ett gäng/jobb.

/ooc du skriver ut ett meddelande som hela servern ser!
/ped (id) Detta gör så personen får pedmeny.
/skin (id) Detta gör så personen får skin så han kan ändra kläder som är buggade mm
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag är redo att jobba utifrån vilket yrke som helst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka