Inaktuell Capo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Sri lankeN#7027

Vad är ditt hexid? steam:110000148289e33

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansökte till medlemskaps ansvarig på grund av att jag kommer vara väldigt aktiv samt kunna ta många interjuver. Jag ansöker speciellt på grund av att det finns för få medlemskaps ansvariga och det är många som gnäller på att dem måste vänta jätte länge för att få sin interjuv. och det är där jag kommer in i bilden flesta timmarna av ett dygn så är jag online på servern eller i discord samt kommer jag kunna ta många interjuver. För grejen är den att folk vill ju rpa dem ansöker till medlemskap på grund av att dem vill rpa. Och om dem är Medlemar så kan dem ju börja jobba på mekonomen eller marja-lisas mm. Eller blir krim dem måste vara medlemar för att göra det mesta på servern. Så jag ansöker på grund av att jag vill att fler ska rpa och kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att ni ska välja mig är på grund av att jag är aktiv väldigt mycket kommer kunna ta många interjuver. Jag är trevlig snäll. Jag kommer att ta väldigt många interjuver och hjälpa väldigt många folk med medlemskap.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha respekt. Respekt är liksom grunden av ett prat man ska alltid ha respekt mot varandra och va trevliga och snälla.
Man ska bemöta folk med som sagt respekt och trevlighet. man ska liksom inte säga "Fan vill du" Det är liksom väldigt drygt och man vill alltid bli respekterad och för att bli det måste man ha respekt tillbaka. Man ska bemöta människor med bra attityd.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja på verka den igenom att alla medlemmarna ska kunna reglerna jätte bra och inte bryta mot några regelbrott. Jag skulle vilja på verka den igenom att alla spelare som ska ta interjuver ska ju kunna reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? . Dem ska kunna alla grundregler. 2. Dem ska ha en fungerande rp nivå. 3. dem skall rapportera regelbrott som den vet om.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ag skulle ha ansvaret att ta interjuver. ha koll på medlemarna. Samt hålla koll på att dem har läst alla regler och följer dem.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 14:20 - 20:00 tisdag 13:50 - 20:00 onsdag 14:00 - 20:00 TORSDAG 13:50 - 20:30 fredag 13:50 - 23:00/ lov, lördagar 07:00 - 23:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? ag spelar bara på unive. Jag spelar på dev serverar och 100k or die men ingen rp server. jag spelar bara på Unive Roleplay.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej ha det bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka