Nekad Buster22 | Medlem ansökning [ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw9

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? m0brg

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl-Boman Pyssling ålder: 25 född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, går med på allt och full av energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl har varit i stan innan, under tiden han bodde där bidrog han med massor av roligt och efter en semester vill han tillbaka i sina gamla skor. han föddes längst kusten av Småland och levde med båda sin föräldrar och hade en riktigt bra uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra rp och hjälpa nya på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inta bara spelar för att man själv inte bara ska vinna i ett scenario för att få tex pengar och vapen utan att göraa det roligare för alla och ge motparten en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har c-loggat en gång tidigare när jag krockade i en stolpe och orkade inte laga bilen, har även fått 2-3 stycken avstängningar på kortare tid (mindre än 24h)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM då man dödar någon utan anledning, VDM då man använder sitt fordon som vapen och även metagaming som är att man använder info man får ooc som tex discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag känner att jag har lärt mig av min ban då jag fick indraget allt vilket var väldigt tråkigt och kände veerkligen att jag saknade serverns rp medans jag var borta.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning:Ej kompletterat

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka