Ange ditt födelsedatum: 17 Juni 2006
Vad heter du på discord? Traycers#1050
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 271 Timmar
Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara ganska aktiv. Dom flesta dagarna 3-5 timmar, helgerna/vissa dagar 5-7 timmar, Beror på hur jag mår och känner med mera.
Vad heter du? Anders karlsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig. Började vid tidig ålder och gick väldigt bra
Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna minska kriminaliteten, Jag har sett hur mycket kriminalitet de pågår på servern. (Har även själv varit kriminell med min andra karaktär, har sätt hur många som är kriminella) Jag kan inte känna mig säker för att alla beter sig som/är kriminella. Vill kunna göra unive världen bättre och göra så att folk kan känna sig tryggare.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste skulle jag säga är väl att följa alla lagar, kunna lyssna på polischefen och att hålla en bra stämmning, att kunna göra unive världen bättre utan våld. Och att ha radiodisciplin
Vad vet du om yrket i helhet? att vare dag kommer aldrig va som den förra. De kommer alltid att hända nya spännande saker, Att alltid vara beredd på vad som kan hända. Yrket kan vara väldigt farligt så de e bra om man har en kollega med sig.
Har du några tidigare erfarenheter? Tyvärr inte men skulle verkligen villa lära mig
Hur är du som person? jag är oftast snäll men kan bli hård om nån gör motstånd eller bara är sjukt jobbig och inte är kooperativ, gillar alltid och hjälpa folk som behöver de. Men gillar inte när nån Utnyttjar.
Är det något vi bör veta om dig? Jag har adhd och autism. Men de Hindrar inte mig från att göra vanliga saker o sån
Vad heter du på discord? Traycers#1050
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 271 Timmar
Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara ganska aktiv. Dom flesta dagarna 3-5 timmar, helgerna/vissa dagar 5-7 timmar, Beror på hur jag mår och känner med mera.
Vad heter du? Anders karlsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig. Började vid tidig ålder och gick väldigt bra
Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna minska kriminaliteten, Jag har sett hur mycket kriminalitet de pågår på servern. (Har även själv varit kriminell med min andra karaktär, har sätt hur många som är kriminella) Jag kan inte känna mig säker för att alla beter sig som/är kriminella. Vill kunna göra unive världen bättre och göra så att folk kan känna sig tryggare.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste skulle jag säga är väl att följa alla lagar, kunna lyssna på polischefen och att hålla en bra stämmning, att kunna göra unive världen bättre utan våld. Och att ha radiodisciplin
Vad vet du om yrket i helhet? att vare dag kommer aldrig va som den förra. De kommer alltid att hända nya spännande saker, Att alltid vara beredd på vad som kan hända. Yrket kan vara väldigt farligt så de e bra om man har en kollega med sig.
Har du några tidigare erfarenheter? Tyvärr inte men skulle verkligen villa lära mig
Hur är du som person? jag är oftast snäll men kan bli hård om nån gör motstånd eller bara är sjukt jobbig och inte är kooperativ, gillar alltid och hjälpa folk som behöver de. Men gillar inte när nån Utnyttjar.
Är det något vi bör veta om dig? Jag har adhd och autism. Men de Hindrar inte mig från att göra vanliga saker o sån