Nekad BULLEN124 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BULLEN124

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198956271672

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? BulleN#5972

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter yasin bullen som kommer från somalia och kommer till svergie för att söka jobb han förhoppningar är att han hittar nått jobb inom bilar för han är väldigt intresserad av bilar han hoppas på att kunna bygga upp en familj här eftersom han fick lämna sin egna i sitt hemland

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag är duktig på att rpa och utveckla scenarios

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är ute efter en bra server och ni värkar ha det en väldigt bra och en väldigt stabil server som har det mesta vill försöka utveckla min rp på ett bra sätt och jag själv tror att jag kan göra det på er server. Jag personligen tror att denna server kommer att bli en bra fit för mig och mitt rp så jag kan göra det på ett så bra sätt som jag vill ha det.

Hur hittade du Unive? har spelat sen tidiga multistads tiderna och har varit lite frånvarande och darför har jag förlorat min WL på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla mitt rpand samt andras

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli jävligt duktig på rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu ja men om jag får medlemskap på servern så kommer jag bara vara aktiv här

Tillbaka