Accepterad Kerb | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? stab1l9

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zeki Corrnor 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zeki Corrnor är från Tunisien och flydde till Sverige med båt. Han hade en tuff uppväxt och hamnade i Göteborg, där han blev kriminell för att tjäna pengar. Efter en tid flyttade han till en annan stad, men fick många fiender där och valde att flytta tillbaka till Göteborg. Sedan dess har det gått bra för han och han har forsatt med sin kriminella livsstil. Zeki vill nu lämna det kriminella livet och flytta till Stockholm för att börja om. Han känner ingen där, vilket gör det lättare att hålla sig laglig. Hans bror, Sinan Corrnor, bor också i Stockholm och är kriminell, så Zeki vill hjälpa honom. Han drömmer om att bli mekaniker, eftersom han är duktig på bilar. Målet är att leva ett hederligt liv efter att han hjälpt sin bror. Zeki är trevlig och svär sällan, vilket visar att han försöker vara en bra person trots allt han varit med om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem på severn eftersom jag kan erbjuda bra och seriös rp. Jag är väldigt mogen och jag har runt 1800 timmar på fivem så jag kan alla grundegler. Jag har även varit medlem på Unive flertals gånger så jag kommer kunna bidra med en hö rp nivå. Jag tänker på både parternas sida, så det blir roligt för båda.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att vinna ett scenario utan att rpa för att din omgivning också vinner på scenario då det inte handlar om att alltid vinna scenarios utan att alla ska kunna delta och ha kul. Man kan även låta den andra motpartarn vinna scenariot för det ska bli roligare eller längre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag gjort väldigt många gånger, men de va riktigt länge sedan så jag minns inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja - suntförnuft, rdm, vdm, powergaming ... osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka