Nekad robertrobbor69 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robertrobbor69

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? x05123

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Abrahamsson är en kille på 23 år och gillar bilar. Drömmen är att få anställning på Mekonomen och sedan butiksägare, alternativt bilförsäljare på Maja Lisas. Han är uppvuxen i Stockholms förort och har en lillasyster som heter Josefin och är 21år. Sedan han var liten har han mekat bilar med sin far och sommarjobbat som bilförsäljare hos sin farbror som ägt en mindre bilhandel. Josef är duktig på att laga och sälja bilar. Josefs är i grunden en mycket snäll och trevlig person som gjort honom till en bra säljare. Dock har hans uppväxt gjort honom till att han också har kort stubin och säger snabbt ifrån om någon är otrevlig eller tyken. Han gillar inte kriminella och anmäler brott så fort han ser något. När Josef var liten spelade han hockey och har ett stort sportintresse, bästa sporten är bilsport och han gillar snygga och snabba bilar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, trevligt, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Målet med mitt rollspelande är att lär mig hur jag ska kunna sälja bilar på ett bra sätt och hur jag ska prata bättre med människor för att bli mer säljande. Vill utveckla mig själv genom mitt rollspelande genom att testa vilka saker som funkar och vilka som funkar mindre bra. Jag vill bli anställd på Mekonomen och sedan bli butiksägare om möjligt. Bilförsäljare på Maja Lisas. Att tjäna pengar och ha en snygg bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att skapa positiv stämning och hjälpa till i de arbeten som finns tillgängliga. Jag kommer kämpa för att få drömjobbet min karaktär önskar och för det krävs just medlemskap. Jag trivs med rp spelande och genom min karaktär skapar jag många kontakter och får vänner. Unive verkar vara en bra server med bra människor som kommer hjälpa mig att lära mig saker om livet som jag också kommer ta med mig i det verkliga livet. Jag kommer kämpa för bättre jobb och att få möjlighet till bättre mer saker på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så att båda tycker det är roligt att utaföra sinariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har ej gjort det kan rpa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft vdm rdm meta gamining

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej @robertrobbor69
antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Nekad.
Anledning: ej svarat på 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka