Accepterad Bugge184 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugge184

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 1 Mars 2007

Vad heter du på discord? Hugge184#9999

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 537h på fivem

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv varje dag 5-7h varje dag

Vad heter du? William ferrari

Hur gammal är du? 29 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag har vart polis tidigare och jag har vart inom sjukvården

Varför vill du bli polis? Varför jag ska bli polis är för att jag har vart inom polis yrket förut. Sen så vill jag skaffa ett nytt jobb för att just nu så ligger jag på a-kassa och jag älskar att ta hand om personer och även se efter folk.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att -Radiodiciplin och satt man inte snackar om något annat än yrket. -Seriösa scenarios. -Seriösa folk i kåren - och satt folk vet hur man rpar och inte bara gör saker utan att veta.

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet om polis yrket i helhet är att vi finns i stan för att personerna i staden ska känna sig trygga och lugn.
-
-
Sen har vi en civil del av polisen som jobbar mycket med spaning mot platser och gäng som är vanligt att de händer kriminella händelser som tex tillverka av knark eller försäljning av knark och så kör dom på motor vägen för att se satt folk inte kör snabbt och då är dom typ osynliga poliser så då tänker inte dom som kör olidligt att det är en polis bil och åker fast.
-
-
Sen har du Säpo som jobbar med att spana och ha koll på lägesbilden över hot nivå i staden , hot som dom jobbar med är tex terrorattentat, höger och vänster extrema grupper och andra typer av spaningsuppdrag, hemliga uppgifter och internutredningar.
-
-
Sen så har vi piketen som kommer till rån för att hjälpa poliser till exempel om det är ett bank rån så finns dom alltid där för att hjälpa poliserna. Sedan så kan dom desarmera bomber om det är en bomb med timer som skulle sprängas och göra många folk skadad när tiden skulle gå slut.

Har du några tidigare erfarenheter? Jo det har jag jag har vart polis i andra städer och jag har vart polis i denna stad. Det jag kan är att jag kan köra bil i hög hastighet om man ska till ett rån hög uppe i stan eller om man ska hjälpa någon. Jag kan vapen trappan inom polisen. Sen så är jag väldigt bra inom yrket på vad som händer om vi ska söka efter någon i skogen. Sedan så kan jag ner folk från att hoppa från en bygga eller om dom försöker ta sitt liv.

Hur är du som person? Jag är snäll, trevlig, kan sköta mig bland folk. jag bryr mig om andra och jag lär mig saker väldigt snabbt.

Är det något vi bör veta om dig? nej jag har berättat allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka