Nekad bubbensven | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubbensven

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? bubben_.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bubben Sven. Han är 30 år gammal och är född i Boden , han hade en extremt svår barndom med lite pengar och lite mat, hans föräldrar bråkade mycket och det gick ut på honom. Hans har haft så många tankar om hur och när han vill fly ifrån sin familj fast han inte vågat gjort det.
I Boden då han levde där (ca 10 år) så var det extremt mycket krig och annat, han och hans familj var hotad, Det ända stället Bubben kunde vända sig till var till sin kompis verkstad det var det ända stället han kände sig trygg på.
I verkstaden hos sin kompis så gjorde dem allt som tex lagade bilar till mopeder och Bubben fick till o med ställa upp som fält mekaniker i väldigt ung ålder för att kunna underlätta på kriget som höll på.
Hans familj dog under ett krig, han kände extremt mycket sorg och tvingades fly till Stockholm för att kunna överleva.
Då han väl kommer till Stockholm så kommer han in i det "svåra" livet. Han hittar ingen han kan vända sig till och hans fosterföräldrar bråkar mycket och är elaka ,mot Bubben . I skolan gör han dåligt ifrån sig och kommer oftast sent och skolkar med hans tuffa grabbar som han då vill komma ifrån men han måste ha någon och de är hans ända kompisar.
På fritiden så hänger han mest med sina kompisar och dem håller bara på med de "kriminella" sakerna som tex snor, håller på med bedrägirier och utsätter folk för fara.
Bubben tycker det är kul i ett tag Bubbben gillade att få adraline kicker, han har ändå varit mekaniker för ett krig i sin ungdom och han fick se mycket blod, knivar, vapen och hans föräldrar dog ju själv i kriget vilket inte var det roligaste för honom. (lite därför han hamnat där han är idag) Han håller på mycket med vapen och annat men det är mest han kompisar som pushar på honom att göra de mer "kriminella sakerna" Hans har varit efterlyst i ett par år nu för "mord" som hans vänner tvinga på honom.
Bubben lever sitt kriminella liv än idag och har inte tagit sig vidare! ännu men de kommer han sträva efter i framtiden
Intresset för kriminallitet har varit med ändå sen de olika krigen och hoten i sitt hemland och de är något som kommer vara med hela livet och de glömmer han aldrig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mycket som tex social rp och roliga scenarion men kommer samt också vara inne på servern varje dag i flera timmar i rad jag brukar alltid gå för den social RP istället för tex skjuta eller något sådant

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att man ska spela för att ha kul och om man tex gör ett bank rån eller något sådant så kanske jag planerar detta i några dagar och gör så att de blir ett kul och lång varit scenarion för de är ofta de långa scenarionan som är roliga i längden för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna. rdm (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gäng hus dom dödar dig och efter din återuppstånden går du och berättar vem som dödade dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på flera andra serverar som tex ortenwave, Velo, penguin, och flera andra servers och har ca 2000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte är bara jätte taggad för att få ha mer kul på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka