Nekad Bubben | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubben

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Bubben_.

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svensson Slush född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Creativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svensson Slush har växt upp en bra uppväxt med både sin föräldrar i bilden Svensson Slush var ofta med sin far i garaget och modifierade bilar och mopeder och gjorde de nästan hela sin uppväxt han har också haft mycket vänner som har samma intressen. Mina framtids planer är nog att börja jobba på meko eller autoexperten eller falck då han har ett stort intresse till de och Svensson slush älskar att hjälpa och göra något som faktiskt spelar någon roll för folket som tex falck som bärgar eller tex auto experten som modiferar fordon annars så skulle Svensson Slush vilja jobba som mc experten då han verkligen har ett öga för motorcyklar, på fritiden så brukar Svensson Slush vara med vänner och köra supermortard med sina vänner och lönerna brukar ofta gå till en ny hoj eller trim delar samt bränsle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker verkligen om att ska lång variga och seriösa scenarion då jag tycker de är mycket roligare med scenarion som är lång variga än kortvariga men jag kommer också bidra med jag kommer också aldrig gå för vinn rp i ett scenario och kommer och kommer alltid gå för Sociala rpn då jag tycker de är mycket roligare att kanske göra vänner inom rpn än att tex bråka med folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man aldrig ska satsa för att vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? man har väll brytit mot någon regel någon gång som tex powergaming, jag var i ett skott scenario på en annan server för längesen då råka jag köra in i en npc bil och direkt efter så börja jag skjuta på de som försökte döda mig, de jag lärde mig av de var att man alltid ska rpa på skador i alla samman träffanden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 2 server regler skulle kunna vara, metagaming och de är att man tar information från tex discord och använder det i spelet, Powergaming är att man inte rpar på skador som att jag tex kör in i en väg 200kmh och om jag forsätter köra direkt så är de powergaming man ska alltid rpa på skador i sitt rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej är nöjd så här ändå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka