Accepterad .zlot. | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.zlot.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? .zlot.

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Sebx 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Elak, dum i huvudet, dåligt konsekvens tänk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är 22 år gammal och är uppvuxen i Stockholm. Han har en mamma som heter Alexa och pappa Stefan. Alexa är uppvuxen ifrån Halmstad och Stefan Stockholm. De två träffades mitt i Stockholm på ett café. De fortsatte att vara med varandra hela kvällen tills det började bli sent. Sen då 2001 så skaffade de Tony. Han han ett väldigt stort intresse av bilar och vapen. Så det blev väldigt mycket sånt hemma i huset som de hade. Farsan va ju jägare så det va där hans intresse av vapen kom ifrån. Sen bilar hade han bara gillat sen han föddes. Sen gick alla åren och Tony hade de väldigt bra. Han skaffade jobb när han va 18 och började jobba som bilförsäljare. han sålde Bmw, Volvo och Volkswagen eftersom de va hans favorit bilar/märken. På fritiden va han jägare då som sin pappa va/är. han brukade jaga älg mest och de var uppe i fjällen han jagade mycket. Han träffade en tjej när han va 24 som han älskade och de flyttade ihop i en liten villa i uppsala. Sen gick åren och de skaffade Ben ett riktigt busfrö

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och bra rp. Är lite sugen på jobba med bilar/krim och musik. jag vill birda med bra jobb rp t.ex att man inte säljer en bil på 1s typ försök att göra senariot längre

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex: Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jo jag har brutit mot några reglera och jag har fått konsikvänser för dom det kan ni titta i min ban historik och jag har lärt mig att inte göra om dom och att om man gör något man inte får så blir man av med sinna roller och blir bannad och att man inte ska göra om det för då får man inte spela kvar på servern

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gänghus dom dödar dig och efter din återuppstånde går du och berättar vem som dödade dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det e bra så tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka