Inaktuell bubbeluski | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bubbeluski

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? bubbeluski#5202

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag är oftast inne lite senare på dagen mellan 15:00-17:00 då jag slutar spela vid klockan 22:30-00:00, är inne så ofta jag kan när jag inte gör något annat på dagarna.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill gärna utveckla mitt och flera andras rp till en högre nivå då det blir roligare att spela, jag vill också kunna vara en hjälpreda till de som sitter högre upp en mig då jag kan ta lärdom utav deras jobb och insatser på både hemsidan och på servern. Jag vill också utvecklas som person genom att möta andra som söker till Traniee och få deras perspektiv på rp och deras jobb.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle jätte gärna jobba på både hemsidan genom att hjälpa andra med ansökningar som t. ex kriminell ansökningar, whitelist ansökningar, överklagelser mm. Jag skulle också kunna jobba på discord servern genom att vara support och hjälpa nya eller de som behöver hjälp. På servern kan jag specca och kolla olika scenarion hur de går till och om någon som bryter rp reglerna i ett scenario då man kan ge personen en varing genom att sparka ut dom en gång och skriva vad personen gjorde fel eller stänga av personen ifall det upprepas eller att de sker något som man kan behöva stänga av personen på en gång utan varning.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den i december 2020 så snart ett år

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit aktiv polis på Polismyndigheten då det är seriösa scenarion som polis.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så jättebra med tanke på att jag ej har varit staff innan men det är nog sånt man lär sig med tiden, jag tar åt mig sånt väldigt snabbt så det borde ej vara ett hinder.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? hoppas verkligen jag blir intagen. Ha det bra!

Tillbaka