Nekad bs jocke 11 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bs jocke 11

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad är ditt discord namn? bs8q

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Xavier Rockardo, 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sträng, lag lydig, ensam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Xavier har en bra bakgrund där han har bott hos en bra familj hela sitt liv, han föddes i Syrien men flyttade till Sverige när han var 9 månader gammal. Han hade en rik familj som hade en bra bakgrund och allt var bra där, Xavier hjälpte sin pappa väldigt mycket med att mecka med bilar, mopeder och motorcyklar vid tidig ålder (11 år). Han inspirerades mycket av sin pappa och tyckte om att mecka med saker, det var hans favorit sak att göra på fritiden. Han fick sommarjobba hos en mekaniker när han var 14 år gammal, och älskade verkligen det. Hans dröm var att bli mekaniker. Vid 18 års åldern flyttade Xavier hemifrån, skrev på ett förstahandskontrakt och fick ett jobb på Mekonomen i Göteborg. Han träffade 1 år senare en tjej som han blev riktigt förälskad i. Hon bodde i Unive City och då tog Xavier beslutet att flytta dit med hon. Nu är hans framtidsplaner att få mekaniker jobb i Unive City och bli den bästa mekanikern i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, rolig mekaniker rp och göra servern rolig för alla. Kommer bidra med mycket social rp och göra det roligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna och att man ska låta dom andra också vinna scenarion och ha roligt så alla har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig det, det här är min första gång här på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Rpar inte på skador tillexempel krocka med en bil sen åker man iväg. Metagaming: Använder information man får från discord sen rpar på det tillexempel att någon har hittat ett drogställe och skriver vart det är på discord till dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en snäll och trevlig person och hoppas att jag får en chans som en medlem.

Hej!
Du har inga logs på Unive alltså att du aldrig har varit inne på servern.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Tja kan jag gå in snart, jag håller på att ladda ner GTA, har inte BankID än jag får det av pappa när jag blir 15 år gammal

Hej!

@WIBO

Tja kan jag gå in snart, jag håller på att ladda ner GTA, har inte BankID än jag får det av pappa när jag blir 15 år gammal
Hej!
Om du ej kan verifiera så måste du kontakta en MOD+ så att du får göra det på annat sätt

Hej!
Om du ej kan verifiera så måste du kontakta en MOD+ så att du får göra det på annat sätt

Hej, kan du tagga någon åt mig ? :)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka