Nekad Bruce Lee | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Ditt discord namn: bruce_lee.10

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut var om att p banna mig, indragen krim, indragen ped, indragen medlem.

Vem/vilka tog beslutet? Exritez

Varför tror du själv att beslutet togs? För att Exritez fick reda på att jag fuskade

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte en felaktig ban eftersom jag fuskade, jag vet inte varför men jag hade fusket i en dag för jag ville testa det för jag fick testa det av min vän. Men nu har jag inte kvar fusket eftersom jag bara hade det den dagen jag blev bannad. Och jag kan inte och kommer aldrig mer fuska på en ända server. Fast det ända som var felaktigt med bannen var att han inte visade bevis

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Går inte att lägga in.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vad menar du med "fick testa av en vän" du hade skript.gg, det är bara den som köpt fusket som kan använda det. En person kan ha en key.

Vad menar du med "fick testa av en vän" du hade skript.gg, det är bara den som köpt fusket som kan använda det. En person kan ha en key.
Va? Jag låna av min vän en dag för att jag skulle testa det och så blev jag bannad och det är därför jag aldrig ska använda fusk mer och jag kommer inte kunna det för jag fick låna.

Va? Jag låna av min vän en dag för att jag skulle testa det och så blev jag bannad och det är därför jag aldrig ska använda fusk mer och jag kommer inte kunna det för jag fick låna.
Kingen, det går inte att låna skript.gg du måste köpa det själv om du ska använda det.

Kingen, det går inte att låna skript.gg du måste köpa det själv om du ska använda det.
Och det var inte ens skript.gg heller det var något random fusk som jag inte kom ihåg vad hette och jag tror inte det finns längre för det var ett gratis fusk och varför skulle jag ha skript.gg det kostar 200kr i månaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka