Nekad Bruce Lee | Beslut Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Ditt discord namn: __brucelee

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad för typ av beslut gäller det? Att dra min Medlem och Krim och sedan ge mig en permanent ban.

Vem/vilka tog beslutet? realyren

Varför tror du själv att beslutet togs? Har absolut ingen aning. Om jag ska vara ärlig så tycker jag det helt och hållet är under all kritik, fick en permanent ban för '' Montage'' har ingen aning vilket montage grabben snackar om för jag fick en unbann för ungefär 5 månader sen för fusk och montage. Och detta Montaget la jag ut för ungefär 5månader sen som jag sedan fick unbann för av Philip 320 som sagt, och då till detta beslutet som togs igår så använde RealYren det Montaget som bevis till detta beslutet som skedde igår. Jag tog min Medlems intervju i förrgår den 11 December och köpte Krim samma dag. Dagen efter när RealYren bannade mig och drog mina roller så var jag inte aktiv på både min dator eller Unive på hela dagen men på natten vid 01 tiden så var jag hemma igen och då startade jag datorn för att gå in på Unive men då ser jag att jag har fått en permanent ban för '' Montage '' och så var mina roller dragna.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt eftersom han använder ett Montage till bevis som jag redan fått unbann för av Philip 320 och som ligger PRIVAT PÅ MIN GAMLA YOUTUBE KANAL SOM JAG INTE ENS HAR TILLGÅNG TILL LÄNGRE. Sen när jag skulle hoppa support för att prata med RealYren så drog någon ut mig ur väntrummet ett flertals gånger , vet inte om det var RealYren för han var inte i support vid det tillfället men sen efter den fjärde gången så drog William07 in mig och sa att jag skulle göra en besluts överklagan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/harry/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-12-13%20010653.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka