Nekad Brotta | Ban Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? Alle

Vem var det som bannade dig? bromex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-02 130916.pngSkärmbild 2025-02-02 131122.pngSkärmbild 2025-02-02 131146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen körde men en låg bmw???? när den varken var låg den hade offroad däck/gear den är gjord för offroad men blir bannad ändå. BILD på bilen finns ovan o vet inte vad du syftar på låg bmw. Jag fattar att jag kanske inte borde hoppat med bilen fast jag rpade ju fortfarande att det var ett hopp o sa "ohhfff helvete" med en skakig röst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde efter en monster truck upp på ett berg med en offroad bmw sen körde han lite upp och ner o då följde jag efter då jag vet att jag hade en offroad bil har aldrig kört upp på ett berg med en sport bil men den där är ju offroad därför jag gjorde det jag gjorde, Har aldrig haft detta problemet innan så vet inte varför just nu. Men iaf efter ett tag så körde han ner och då följde jag efter sedan blir jag bannad Mid chase.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig skulle jag säga då jag aldrig skulle gjort det där om det inte var en offroad bil. Och vet inte vad han syftar med låg bmw.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tycker inte detta är nödvändigt i denna situation men kan väll skriva en. Jag har blivit bannad för felaktig rdm när jag var i fängelset då en grabb kom upp till mig och slog mig då slogs jag tillbaka och blev bannad för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte om det finns så mycket o göra annorlunda när jag har en offroad bil men det är väll att inte köra på berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har alltid vetat att man inte ska köra på berg med vandliga sport bilar men när det kommer till offroad bilar har jag aldrig haft problem med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka