Nekad jacke12 | Ban Överklagan [shadowking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jacke12

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-ratten-25jg — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Ej angivet
Bannad av: shadowkingggg_03871
Visa på portalen →

Berätta vad som hände hej jag vart bannad i 3 dagar för powergaming! så här vad det jag och min vän vart jagade av fler tal bilar. Sedan bestämer jag att köra upp för berget då alla i mitt gäng säger att det är en offroad bil så jag lysnnade på det osen så hadde vi punktering på ett däck o snuten jagade oss så då valde vi att stanna för vi hadde pungtering så jag vart bannad för att jag körde en bil som tydligen inte va offroad min åsikt så är det de då det är en stor bil o smidig- och alla i mitt gäng sa det!

Tar du ansvar för det du blev bannad för? absolut kan fatta hur det kan se ut för staffsen men a

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aj borde ha ifråga satt gänget o kolla upp med a de e en offroad bil enligt mig. borde ksk inte åkt upp där!

Varför ska vi ge dig en till chans? enligt mig ger jag altid folk en extra chans då jag tycker att man sak kunna lära sig om sina misstag och kommer aldrig mer ske! kommer va hård med att man ska veta vad för typ ens bil är och inte köra upp så ! o ber hemskt mycket om ursäkt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka