brillmuppen | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JJ

Icke Medlem
Meddelanden
426
Reaction score
25
Ange ditt födelsedatum: 24 December 2006

Vad heter du på discord? JJ.#8553

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar på mutlistaden

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 7 timmar på vardagar och typ 18 timmar på helger.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag och så ofta jag kan!!!

Hur många timmar har du på FiveM? 100

Vad heter du? JJ .

Hur gammal är du? 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag gillar att vara vakt, jag gillar att förbättra samhället, jag har lite erfarenheter när det gäller vakt, och jag kommer vara aktiv så mycket jag kan. jag vet själv hur man hanterar kritik och arga människor. om dom är riktig aggresiva får man ta den sista vägen ut slå dom. och jag kommer vara överallt i staden! och Jag tycker att staden ska ha ett bättre samhälle.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag Tycker att, jag kommer vara aktiv, kommer åka över helastaden, kommer vara aktiv hela tiden, jag kan ta aggresiva människor och jag kan ta kritik och jag tycker själv jag är almänt bra.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Asså ja lite grann. min pappa var polis och visade min lite grann när jag var liten.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska vara koncentrerad och kunna lyssna tydligt vad som händer så att man är redo på allting. och säga allt tydligt.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Du ska va lugn, inte lalla runt, du ska holla koll på allt som händer och lyssna på vad folk säger, du ska bete dig mogen, och att använda vapen ska va den sista utvägen

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Ringer polisen, och försöka ingripa och få det hotade i säkerhet, ringer förstärkning och är dom för aggresiva och hotar mig med vapen, då måste man använda vapen själv.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag måste ingripa fort som möjligt så inte den som blir misshandlad får svåra skador och kanske dör. går han på mig så slår jag ner han men battong och griper han och sedan ringer polis

Har du några andra frågor? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka