Nekad Braxflàx | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Braxflàx

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove Street pizzeria :D

Vad heter du IRL? Benji

Vad heter du på discord? Braxflax#6043

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 6-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att sparka alla som är inaktiva samt kommer jag vara trevliga mot alla. Jag kommer ordna tillexempel pizza fest på piren där vi står och säljer pizzor eller kanske på fester. Jag kommer utveckla jobbet genom att ha ett bra bemötande till alla och aldrig använda våld! Jag kan ha kritik och stress. Jag kommer vara aktiv varje dag i pizzerian. Jag kommer försöka skaffa fler pizza bagare och ta en Interjuv med dom på ett bra och Lungt sätt. Jag kommer utveckla jobbet genom att också alla jag tar Interjuv med skriva i ooc om dom vet hur man rpar med /me. Samt jag vill utveckla serverns sociala rp genom att laga mat och sånt. Jag kommer sköta allting som det ska och om det är folk som lallar skickar jag bara en report. Om det är många som står i kön kommer jag hjälp alla att ställa sig i en normal och bra kö! Om folk slåss utan att lalla eller liknade kommer jag tillbaka Secruitas eller polisen beror på hur grovt. Om det har hänt något eller någon kollega ej fattar kommer jag prata med dom och visa hur dom gör så helt enkelt svara på deras frågor. Om jag märker att något inte går så bra kommer jag ta ett möte med alla och berätta vad som är fel eller liknade. Alla ska få en chans hos gsp så länge dom gör en bra Interjuv. Om jag märker att någon personal lallar eller slåss på arbets tid kommer jag ta ett snack med dom om hur dom heter sig. Inget lall av personal ska ske vid gsp. Vi alla ska ha en hög rp nivå och kunna rpa med /me

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter genom att jag redan jobbat på pizzerian som anställd. och vet hur man hanterar kritik och stress

Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 6-7 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag spelar bara på unive!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive!

Har du läst våra Regler? Ja alla

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka