Antagen Ebbe_almen | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ebbe_almen

Aktiv Medlem
Meddelanden
283
Reaction score
29
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt användarnamn på discord? olle2007wha

Ange ditt födelsedatum: 27 Juni 2007

När fick du medlemskap på Unive? mins ej längesedan säger upp krim om jag blir chef

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag skulle börja med att få bättre struktur på anställten, kommer att organisera, leda och samordna med polisen. Kommer övervaka så att säkerheten är på topp och att det hålls ordning. Kommer även att se till att all personal är uppdaterad, har rätt utbildningar (rätt pedagogik för yrket) och kommer förmedla verksamhetens mål till de anställda. Utöver detta kommer jag jobba mycket med administration, se över ekonomi m.m. Men största anledningen till att jag verkligen vill bli chef är för att jag tycker det är kul att vara det. Jag är mogen, kan hantera stress bra och har ett trevligt bemötande mot alla. jag kommer ha noga med ut

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag tycker aktiveten kan bli mycket bättre kommer även spela in snaeion som kommer göras ex stora för kunna locka fler anställda och det kul yrke kunna umgås träffa nytt folk vi kommer ha nogra utblinigar där folk lär sig vår uppgift även så kommer jag se till så ej missbrukas och jag vill få aktivit ingen jag har mål på 15 anställda sen jobba sig uppåt vi kommer ha utbs varje vecka där jag kommer läsa forska nya saker jämmt om jobbet då jag tycker det e kul mitt största mål kommer va få bra sammarbete med polisen så vi kan transportera fångar åt dom för bättre rp

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer kunna va ine minst 5-7 timmar om dagen då jag börjar jobba 5jan så ine från 16 till 23

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka