Nekad BosseLassee | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza11

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119308487/

Ditt Hex-ID: 1100001451596c7

Vad är din discord tagg? YODA#6464

Vem var det som bannade dig? ~Hugo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var jag som gjorde fel och inte valde att rpa krocken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte i min bil på motorvägen i 120 km/h på farthållaren och var påväg till ett ärende men då kommer det först en Rs6a i cirka 300 km/h på min sida av motorvägen och sedan två polisbilar i cirka 300 km/h+ på min sida på motorvägen alltså imot trafik för poliserna och dem poliserna tog upp båda filerna och en körde rätt in i mig och jag blir jätte arg för enligt mig är det fail rp men jag tänkte mig inte för och valde att gå ut och skrika på polisen istället för att rpa krocken alltså rpa skaddat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag borde rpat krocken istället för att gåt ut och skrika på polisen. Lät mina känslor att styra scenariot som är fel i det här fallet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer bara ihåg en av mina bans men det var en felaktig ban för rdm för att jag leta efter min kompis för att jag hade tappat bort han vid en spawn men när jag åkte till en spawn så låg det en död person där och jag var minst 2 meter ifrån han och sen fick jag en ban för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat krocken istället för att låta mina känslor att ta över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa ändå hur arg jag blir på den andra i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka