Nekad jaffar. | Ban Överklagan [Thore]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw

Vem var det som bannade dig? thore, Vill att nån mod+ tar denna

Bild på banmeddelande: https://limewire.com/d/w8lX8#Vi66oO04IV

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev nog bannad för att jag krockade och sen bara åkte iväg efter krocken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer knappt ihåg är för trött för att minnas men jag vet att min kompis bil gick sönder och då hoppa han in med mig och då skulle jag dra o sova och var påväg mot huset så krockar jag med nån framför mig och eftersom jag inte orkade sitta o stöna aj så valde jag att köra iväg så jag kunde ba gå o sova

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, självaste bannen var inte felaktig men jag tycker den var lite orättvis eftersom att jag är en grön spelare och tycker att man iaf borde prata med spelaren och möjligtvis ge spelaren någon typ av muntlig varning innan man bara bannar direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har få tidigare bans och alla förutom 1 var för över 6 månader sen. Inte bara det heller, Thore bannade mig permanent först av misstag och gjorde så att jag 1 extra ban än vad jag ska ha igentligen och gjorde så jag blev en gul spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat mera på skador efter krocken även fast jag var trött eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tycker att du kan vänta ut din ban pågrund av att jag inte tycker att det känns som du lärt dig något av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka