Bosse_ | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse

Välkänd Medlem
Meddelanden
5,712
Reaction score
102
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad heter du på discord? Bosse-_-#1669

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helgdagar/lov så blir det mellan 12:00-02:00 men dessa tider kan variera både längre och förminskas, men självfallet så kommer det vara på gränsen till obligatoriskt att vara längre aktiv. men vardagar hoppar vi till nu då kan jag lira mellan 15:00-22:00 men som sagt jag ska göra allt jag kan för att förlänga detta.

Berätta om dig själv jag är en kille på snart 13 bast. jag utgår från philips magkänsla här i livet det är obligatoriskt för mig i dc och fivem. men mer om mig jag åker skateboard samt tränar jag parkour. jag är en pratsamm och ej blyg som människa. jag tycker även om fordon då mitt hus sällskap äger ett par bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? självfallet ska jag specca så mycket som går för att kunna bidra till serverns RP utveckling. då jag tycker den är obligatorisk att hålla reda på som staff. jag ska även bidra i väntrummet/support kanalerna när de behövs såklart. jag vill även bemöta människor med ett glatt humör då jag tror på att bemöta folk som jag själv vill bli bemöt såklart. jag vill helt enkelt bidra till detta communityt med en stark personlighet och humör.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan mars ungefär.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jo detta är en server som jag personligen älskar. communityt och folket är väldigt trevliga. allting faller på plats för mig så det är en självklarhet att bli support på denna server. då jag vill hjälpa till att bidra till servern och communityt. detta är min livs strävan och min passion i livet att få nmäjligheten att jobba med philip samt de andra staffsens

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jo jag vill hjälpa till med serverns utveckling då det är självklart som support för mig så jag vill bidra mycket inom specc för att hålla koll på spelare så att serverns RP drivs framåt samt att folket håller en god RP nivå för det är obligatorisk och en självklarhet för mig. jag vill bidra till detta då jag förstår att det är svårt att driva en non whitelist server. så jag ska göra så mycket som bara går för att driva servern framåt igenom specc, tickets, support ärenden mm och en av dessa faktorer är Philips magkänsla vilket betyder att om Philip behöver hjälp med något så löser jag det.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det skulle jag vilja påstå att bemöta folk med ett trevlig bemötande då jag är en väldigt social person. samt att jag även har ett bra förflutet att ta instruktioner och att arbeta effektivt och hitta lösningar för något problem. men jag vill påstå at jag har goda förutsättningar att arbeta inom staff yrket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja hyfsat då jag lärt mig av videos speciellt philips lives. de är förträffliga att ta lärdom och insperitation av. men jag skulle säga att jag har en hyfsat god grad av kommandon men annars skulle jag inte ha några problem alls med att memmorera dessa jag inte kan såklart.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja absolut men det mest självklarna som ägaren själv har sagt är att hlet enkelt utgå ifrån philips magkänsla. men svar ja, jag har en förträfflig förmåga att anspassa mig efter det som krävs och behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Unive är en självklarhet att spela på.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej men philip banna inte mig nu för du gav mig tillåtelse att skriva denna samt att bullen intygde på det också, men annars var det nog det allt.

Låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka