Borren | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anser du att ansökande utifrån ansökan och egen erfarenhet är lämplig som staff medlem?

• Totalt antal väljare
    6
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borren

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: Borren

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof men ingame winston andersson.

Vad heter du på discord? Borren #7993

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar Hela tiden nästan men ibland måste man ta pauser såklart. Just nu har jag ju sommarlov så nu kan jag spela när som helst ungefär men brukar vara inne på sommarlovet ifrån ungefär 11:00-00:00. Men det kan ju ändras såklart som jag sa så måste jag ta lite pauser ibland. Om jag inte har sommarlov och det är vardag ungefär ifrån 16:00 till 22:00 men det är för att jag har skola ju. Om jag kör på en fredag eller lördag så kör jag ifrån ungefär 12:00-01:00.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till mer än vad jag gör just nu. Jag skulle också stoppa alla personer som inte tar rp seriöst och bara lallar runt. Jag skulle specca runt och se så att ingen gör något fel och sagt till dem/bannat eller kickat dem om dem inte lyssnade och fortsatte. Jag skulle se till så att ingen fuska och så att personer inte gjorde grejer dem inte skulle göra och jag skulle bara va en trevlig och skön staff. Jag skulle ju också såklart hjälpa till i dc och i forumet lika mycket som jag hjälper till ingame jag skulle också hjälpa till i support när någon behövde hjälp under vilket tid på dygnet det än är typ.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej jag har aldrig varit staff själv men har ju haft kompisar och har kompisar som är det. Just nu är jag servervakt så kan ju ganska mycket om vad man gör i olika situationer. Just nu funkar det väldigt bra att vara servervakt men vill ta det till nästa nivå och hjälpa till ännu mera.

Har du några tidigare erfarenheter? Typ som jag sa jag är servervakt just nu och har kompisar som är staff så kan ganska mycket om allt. Jag har också pratat med personer ändå om jag inte är staff och försökt att hjälpa dem om dem har frågor och så försöker jag svara så bra som möjligt.

Vad kan du om skripts? Jag kan inget om skripts ännu men vill gärna lära mig mera.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till med servern. Och hjälpa alla som kör på servern. Jag vill också stoppa alla lallare och personer som inte tar rp seriöst. Jag vill ta det till nästa nivå ifrån servervakt till staff. Jag vill kunna hjälpa till i dc och forumet mer och såklart ingame. Jag vill stoppa alla som gör något fel typ som vdm och sånt. Jag vill också kunna hjälpa till i scenarion mer än vad jag kan just nu och hjälpa alla och lyssna på vad dem har att säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag kör inte på någon annan server och kommer inte att börja göra det heller. Jag stannar på multistaden så länge jag kan och kör på den så ofta jag kan.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det förstår jag.

Vidare till intervju

Godkänd efter intervju har hållits.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka