Nekad Boris | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
66
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=163659846&token=Y9m2nRDV

Vad är ditt namn i verkligheten? zeth

Vad är ditt discord namn? BORIS#5809

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Pablo och är då en fattig invandrare som kom till Sverige för att starta ett nytt liv igen, då jag behöver pengar. Jag har ingen familj, lever ensamt på gatan, så jag behöver verkligen ett jobb. Jag kom till Sverige för ungefär 1 år sedan, just nu är jag 21 år. Jag kan väldigt bra svenska, har övat mycket svenska på senaste.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem då jag kan spela ordentlig Rp och jag kommer att bidra till servern genom att vara delaktig i discord och på servern genom att hålla koll på alla uppdateringar. Väll inne på servern så kommer jag hjälpa konflikter och få dom att ha men bra upplevelse

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är den bästa servern och jätte populär, plus att alla mina vänner spelar på den, samt att jag också är väldigt insatt i servern

Hur hittade du Unive? mina vänner rekommenderade denna servern till mig då dem tycker om servern väldigt mycket

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en kriminell kille i slutändan och att jag och mina grabbar ska bli stora men att också ha väldigt kul på denna servern, vilket jag ser fram emot

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en rolig tid och att bara ta det lugnt med mina kompisar, och att köra enligt reglerna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har precis börjat spela med mina vänner och jag kommer att vara väldigt aktiv på denna server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka