Accepterad hxppck | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanifi

Vad är ditt discord namn? hxpaychecks

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Larsson ålder 25.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis respektful rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min kärkakters mål är att få en bra jobb och leva livet med sportbilar. och ha mycket pengar med en fint hus tillsamans med mina vänner som är medlem. Jag vill också ha en bra tid på unive och sprida kärlek

Vad kan du bidra med till serverns RP? kärlek och hålla koll om någon gör fel så räätar jag de t.e.x mina vänner visste inte vad ooc var förnågot men jag fick säga till de så jag vill att så många som möglit ska ha kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag blir rånad asså då ska jag inte säga till mina vänner jag ska gå med på det och acceptera att jag blir det men kanske efter ska jag ringa polisen och beskriva bilen eller något

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för jag inte visste vad out of charecter var för något och lärde mig att jag ska aldrig göra om det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ooc, Rasim, Fear rp, Suntförnuft, Rdm, Vdm,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra person even fast jag leker orten.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka