Nekad E6116 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E6116

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eraz6653

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Svensson, 46

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, självsäker, noggrann

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är Alexander är 46 år och kommer ifrån Sverige.. jag flyttade till Unive med min familj när jag var 7 år. innan dess bodde jag i Stockholm med min mamma, pappa och mina två systrar. I Unive fick jag massa nya vänner i skolan. och har nu ett jobb som reporter. Hänger mest nere vid piren och köper, säljer bilar. åker runt i stan och söker jobb som polis. mina intressen är gymmet och bilar.. Jag kan också vara väldig ambitiös mot mina Kollegor //Vänner,.. Gillar att jobba för att kommavidare i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? realistik upplevelse för att få mina medspelare att förstå sambandet mellan människan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela bara spela för att vinna man ska också kunna förlora i vissa sammanhang. Inte larva bort rpn

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot en väldigt viktigt regel vid namn metagaming, Metagaming är en realsim regel som gör att jag inte ska ta information från discord eller utanför spelet och vidarföra till olika personer som kan abusa det jag sa för att förutse problemen eller förbygga en dålig typ utav gamplay. Jag vart dömt till 2 dagars ban på ortenwave under den tiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Powergaming, Failrp, Fearrp, Rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt framåt gillar rp. Försöker få vänner...

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Nekad.
Anledning: Du har en aktiv ban på ett annat konto.
Kontot där du har en aktiv ban: elias61161

Vänligen försök inte att kringgå den bannen genom att skapa nya konton. Du får ansöka igen när din ban har gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka