Accepterad Borenstam | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borenstam

Icke Medlem
Meddelanden
237
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198318215234/

Vad är din discord tagg? Borenstam#0640

Vem var det som bannade dig? Lil Mackan#4566

Hur lång tid var din ban? Det vet jag inte om

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning eftersom att jag bara blev bannad från discorden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår exakt Mackish att han valde att banna mig från discorden för jag ljög om en grej i support ärendet, det finns absolut ingen bra anledning på att jag ljög men att han bara bannar mig när jag pratar och försöker förklara tycker jag inte är en schysst anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad var det så att jag krävde att se att den andra personen som var inblandad också skulle bli bannad eftersom han körde i 300 Km/h i staden för ingen bra anledning. Men då valde mackish att banna mig från discorden och jag fick inte tycka klart om hela sceriot. Väldigt oproffsigt att göra så när ärendet inte var klart! Jag kan lova att personen inte blev bannad och jag var den enda som blev det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte säga att den är felaktig eftersom jag ljög i support och det står jag för, jag gjorde fel och kunde bete mig mycket mer proffsigt. Men att banna mig från discord mitt i ärendet när jag var lugn och inte hetsig. Ser ingen anledning utav honom att banna mig mitt i ärendet!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett bra tag sedan så kommer verkligen inte ihåg, det har även varit ett par felaktiga bans som säkert går att titta upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bete mig mycket mer proffsigt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Självklart har jag gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka