Nekad jaffar. | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Ditt discord namn: xyfw

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning och ban

Vem/vilka tog beslutet? Razz och andalv

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag var oseriös under en kidnappning och helt enkelt inte värnade speciellt mycket om mitt egna liv. Fnissade till och ljög om en sak.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig men samtidigt inte beroende på hur man ser på det, Anledningen till att jag ljög för honom först när han fråga om jag var med markör ligan var för att jag såg det som en chans att kanske komma undan med tanke på att jag nyss hade replacat min ped och hade helt random kläder på mig. Men sen när han säger att han kommer skjuta mig så erkänner jag att jag är med markör ligan. Tycker personligen inte att detta är något fel eftersom att nästan alla gör så, försöker komma undan till att börja med. Och sedan när han då frågar varför jag ljög så fnissade jag till eftersom jag seriöst inte visste vad jag ens skulle säga. Då blir jag skjuten och dumpad. Tycker att man kan bortse att jag ljög eftersom alla gör så och jag trodde att man fick göra så eftersom det inte riktigt står något om det i reglerna direkt. Och dedär med att jag fnissa tycker jag inte att jag borde fått ban OCH varning för utan mer kanske en muntlig varning istället.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l61S4ThHiE2ufCNP-?invite=cr-MSxGekIsMjc5Mzg0OTIy&v=73

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka