Accepterad Razz | Ban Överklagan [getoormen04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razz

Edvin
Meddelanden
144
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142554551/

Ditt Hex-ID: steam:110000146784bb7

Vad är din discord tagg? razzw_.

Vem var det som bannade dig? getoormen

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag ljög om att jag var biträdande chef på SC Styling.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kan börja att berätta om vad som hände dagen innan. Jag stack till SC Styling och frågade Alexandra Star om hon kunde fixa trimningen på min bil så att det blev billigare, och betala henne priset på trimningen. Trimningen försvann dagen efter jag fixade trimningen, även fast Philip har skickat ut att trimning inte försvinner längre så jag blev lite förvånad och lite arg över att den försvann. Jag tänkte då försöka få rabatt igen och jag försökte ringa Alexandra Star och fråga om hon kunde fixa det igen. Sen så ljög jag om att jag var biträdande chef på SC för att få rabatten, då hon inte var vaken. Kan även tillägga att jag frågade flertals staffs om dem kan fixa trimningen eftersom den försvann dagen efter jag betalade trimning, men dem svarade med att jag måste betala igen, även fast jag hade bevis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man tänker från min sida så tycker jag bannen är felaktig. Men delvis var bannen ej felaktig om man tänker hur staffsen tänkte. Eftersom jag tänkte att det är dem som är anställda på autoexperens plikt att verkligen dubbelkolla om jag verkligen är biträdande chef eller inte. Har även sett andra som gjort så som mig och då tänkte jag att det är tillåtet och att man får göra så. Men delvis så förstår jag varför ni bannade mig eftersom det inte känns jätte realistiskt att göra sånt. Men eftersom jag sett andra göra sånt, så gjorde jag det och tänkte att det inte var jätte sunt för att det är dem anställdas plikt att dubbelkolla, vilket dem gjorde. Och efter det så åkte jag och fick ingen rabatt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare flertals gånger, men har inte blivit bannad på över ett år, kanske 1,5-2 år till och med. Den senaste bannen jag fått var felaktig, då staffen bannade fel hex-id.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra flera saker annorlunda. Jag hade kunnat betala fullpris. Jag hade kunnat vänta tills Alexandra Star kom in och fixade rabatt. Det finns flera saker jag hade kunnat göra annorlunda för att undvika att få ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka