Nekad Bokmal | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokmal

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224816572/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b5f83bc

Vad är din discord tagg? realbokmal

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min vän tazerade varandra i ett garage. Samt jagade varandra, under en liten stund. Vilket klassas som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var lite innan klockan 17, på en lördag eftermiddag. Det var dött i stan och endast 4 poliser i /duty när detta pågick. Jag och en vän Rocky stod i torget polis station garage. Vi hade frågat flertal gånger till de kollegor som befann sig i radion ifall det på gick något. Men det var alltid "negativt", så när vi skulle byta bil så tazera han mig en gång, då tazera jag han tbx, sedan så jaga vi varandra och tazerade varnad. Detta på gick en liten stund. Efter ett tag så skrev han till mig att han vart kickad ur polis discorden. Lite efter det så vart båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen rätt satt. hade jag suttit i BubbelGums sits så hade jag bedömt samma angående ban. Men sen så tycker jag att resterande utan för bannen var felaktigt. Jag erkänner och tar på mig vad jag gjorde fel. Det var inte okej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg efter som att det var sååååå länge sen jag sist vart bannad. Jag har växt upp och är snart 18. Jag vet bättre och vet mer. Större tålamod och kan uppföra mig professionellt inom social rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvikt att tazera tillbaka efter att jag vart tazerad. Jag hade kunnat stå still istället för att "lalla".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter min ban. Även ifall det endast var vi två där så förstår jag poängen utav bannen och kommer ej göra om detta misstaget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka