Accepterad Bokmal | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bokmal

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224816572/

Ditt Hex-ID: 11000014b5f83bc

Vad är din discord tagg? realbokmal

Vem var det som bannade dig? Derpy face (är inte kvar som staff)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Eftersom att de ansåg att jag C-loga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag vart bannad så fick jag sparken hos brandkåren. Där och då så hade dåvarande brand chef med sig maskerade personer med vapen som kidnappa mig direkt efter jag fick sparken. De sa åt mig att följa efter dem och bakom byggnaden så rikta de vapen och sa att de kommer skjuta mig. De personråna mig på plats och tog sedan med mig i bilen för att ta mig till den platsen det skulle avrätta mig på. Som sagt så fattar jag ännu inte varför de ens sköt mig eller råna mig överhuvud taget då jag nyss fick sparken. I mina ögon så är detta RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga JA & NEJ, mest JA. När detta inträffade så var kl sent på natten och jag var väldigt trött. Efter jag vart skjuten så vänta jag i runt 30-35 min innan jag F8-quit, och gick sedan in på servern igen. Jag spawnade senaste position men staffsen tyckte det var C-log. vad jag nu i efterhand fattar. Som sagt så var kl sent på natten och allt gick bara fel. (Jag var trött) om jag inte hade varit trött så skulle jag räkna med att jag aldrig skulle brytit regeln.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad på Unive tidigare. Då jag var ny till fivem. Men efter tiden går och man spelar mer och mer fivem så lär man sig, och reglerna sätter sig i huvudet utantill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla in E efter 5 min och stänga av. Istället för att vänta en halvtimma och sedan F8-quit och gå in på servern igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har självklart lärt mig efter mina misstag och om jag skulle få en unban så kommer tänka på det som är gjort och vad jag ska göra för att förebygga det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Vet inte om bilden kom med? Kan inte se bilden för mig. Skriv hjärna om ni behöver bilden

Tillbaka