Nekad Bokido | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokido

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289123097/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Bokido#4372

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man runt 30 år med namnet Erik Grankvist. Han har levt ett fattigt liv och aldrig haft chansen att flytta hemifrån. Karaktären var inte den bästa i skolan och ställde ofta till med mycket bråk. Nu när han är äldre har han dock lugnat ner sig. Erik har alltid bott tillsammans med hans mamma men nu när hon har gått bort har han inte haft råd att ha kvar huset och blivit hemlös. Han hoppas nu kunna arbeta så han kan köpa sin egna bostad och sedan också börja bidra till samhället. Han har alltid tyckt om att meka med bilar och har också haft ett stort intresse för datorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag skulle kunna bidra med att göra servern till en säkrare och roligare plats. Jag vill kunna träffa mycket nytt folk och lära känna medlemmarna på servern. Jag är en person som kan följa regler och instruktioner och kan förstå vad som är rätt och fel. Jag har alltid letat efter en server där man kan spela äkta RP med andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med äkta roleplay och många spelare och det är precis det jag letar efter. Jag har också flera vänner inne på servern som jag gärna skulle vilja kunna spela tillsammans med. Servern har också väldigt bra support som jag har fått höra från mina vänner och det är alltid bra då det kan vara ganska krångligt med att komma in på nya servrar.

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad av mina vänner som spelat på servern och tyckt att det har varit en bra upplevelse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en trevlig och rolig stund med de andra personerna som spelar på servern. Jag vill att spelarna inne på servern ska känna igen mitt namn och tycka bra om det. Jag vill kunna utveckla min karaktär och hitta ett jobb ska passar hans intressen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill som sagt få spelarna att tycka bra om mitt namn och veta att de kan lita på mig. Jag vill kunna bidra till samhället på Unive genom att kunna starta olika evenemang och få spelarna att känna sig trygga på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu har jag ingen annan server som jag spelar på då jag tröttnat på dem därför att de har haft för få spelare, låg RP nivå och dålig support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka