Inaktuell AlvinBySweden | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlvinBySweden

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? AlvinBySweden

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Flikson 2004 09-05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Hjälpsam och Smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Liam Flikson, är 21 år gammal och bor i Unive men bodde i stockholm först. Jag har alltid varit intresserad av att hjälpa andra människor och att göra skillnad i Unive. Det är något som har följt med mig sedan jag var liten jag har alltid känt ett ansvar för att skydda, stötta och agera när någon är i behov av hjälp. Under skoltiden har jag särskilt tyckt om ämnen som samhällskunskap, psykologi och idrott. Jag gillar att arbeta både självständigt och i grupp och jag trivs i situationer där man måste tänka snabbt och vara lugn under press. Min framtidsplan är att utbilda mig till polis eller ambulanssjukvårdare. Jag är fascinerad av båda yrkena eftersom de kombinerar praktiskt arbete med att rädda liv och skapa trygghet. Just nu undersöker jag vilken väg som passar mig bäst men mitt mål är att jag vill ha ett yrke där jag varje dag får göra något meningsfullt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra energi, kreativt RP och respekt för alla andra på servern. Jag gillar att improvisera och bygga upp scener som känns äkta, oavsett om det är drama, humor eller vardagliga situationer. Jag försöker alltid få andra att känna sig inkluderade och skapa bra stämning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder egentligen bara att man inte alltid sätter sig själv först. I stället låter man den andra få sin stund och fokuserar på att skapa ett bra levande RP tillsammans även om ens egen karaktär inte går segrande ur situationen. Det handlar om samspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte får RDMa och det är Random Death Match. Ängbilar ska vara diskreta och inte avslöja gänget, gängets namn får inte finnas på bilen. Alias kan vara tillåtet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Asså att jag är en snäll person mot players.

Senast ändrad:
Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom redan vidare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka