Accepterad Elitish | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elitish

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? jensjavel

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wilgot Wikblad, Osäker men 22+

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ödemjuk, snäll och omtämksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Wilgot har haft en uppväxt där trygghet aldrig funnits. Han fick snabbt lära sig att stå på egna ben och kämpa. Ändå har han alltid haft på en känsla om att livet kan bli bättre. Nu vill han lämna det förflutna bakom sig och kämpa mot något nytt. Han drömmer om ett hem där han kan känna sig trygg och kanske en dag kunna hjälpa andra som haft det lika svårt som han själv, men chansen är mycket liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med många roliga kvällar och mycket god rp-nivå, roliga scenarion, allt från att vara en god och lojal vän till att sitta och äta glass på piren med mina kompisar. Kommer även försöka öka den sociala rpn då jag älskar när man bara kan säga hej till någon man inte känner och sen lära känna en ny person och önskar att de kan smitta av sig på fler spelare. I och med att RP är ett av det roligaste nöjen jag har gjort så kommer jag att vara aktiv ganska mycket.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska rollspelar jämnställdt. Jag ska inte alltid spela för att det ska gå bra för mig. Om jag tillexempel blir stannad av polisen kanske jag inte ska dra därifrån. Polisen rollspelar också och ska såklart få roliga scenarion också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Fear rp. När jag spelade och var ny till servern för länge sedan så vart jag kidnappad. Rånaren riktade pistol och jag visste inte hur jag skulle reagera. Detta slutade i att jag vart avstängd för fearRp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear Rp- värna om ditt egna liv. Powergaming 1/2- roleplaya inte på skador eller spela bara för makt och pengar. Krim utan krim. Rollspela kriminell utan att vara kriminell. NLR- regeln där du inte får komma ihåg vad som hänt när du dött. Du får t.ex inte återkomma till en skottlossning efter att du blivit räddad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka