Accepterad Boden | Medlem ansökning (Ebbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boden

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Boden1299

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tuffe, Jansson, 45

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rak på sak

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har bakgrund inom rättsväsendet och framtiden är obestämd annat att Tuffe fortsatt kommer vara laglydig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som ger alla en chans att utveckla scenariona på deras önskemål också så det inte bara jag som tar initiativ på när och varför saker händer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att ett scenario kan bli roligare ifall det som ibland inte skulle kunna ske kan ske, t.ex man ska vara öppen för rp förslag under scenarion som gör att den som "vinner" helt plötsligt förlorar eller etc

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, en massa gånger, allt från vdm, rdm, toxic, och meta. detta är såklart något som varit ett tag sedan då jag började här 2021. Har såklart lärt mig av mina misstag, ingen kan rp:a perfekt från början utan det är en lärande process.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta och NVL

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Taggad på att börja lira efter uppehåll

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka