Nekad Borre134 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borre134

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ricee4127

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Borre,Jansson,24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? intelligent,snäll,tjatig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund Borre Jansson är uppvuxen i Norrland, där den storslagna naturen och de långa vintrarna format honom både som person och i hans sätt att tänka. Med rötterna djupt förankrade i en kultur av hårt arbete, gemenskap och närhet till naturen, utvecklade Borre tidigt en stark arbetsmoral och ett praktiskt sinne. Under uppväxten var han aktiv inom föreningslivet och tog ofta på sig ledarroller, något som lade grunden för ett intresse för projektledning och samverkan. Han har även ett genuint intresse för teknik och hållbarhet, något som har följt med genom både studier och arbetsliv. Efter att ha avslutat sina studier har Borre arbetat inom Byggbransch. Framtidsplane Borre Jansson har en tydlig framtidsvision: att arbeta med utvecklingen av framtidens bilar – med särskilt fokus på hållbara, energieffektiva och smarta fordon. Han vill vara en del av den tekniska omställningen i bilindustrin och är särskilt intresserad av eldrift, autonoma fordon och nya lösningar inom bilsäkerhet och kommunikation mellan fordon. På kort sikt planerar han att vidareutbilda sig inom fordonsel och mjukvara för att kunna arbeta mer med systemdiagnostik, programmering och utveckling. På längre sikt drömmer han om att få vara del av ett ingenjörsteam eller starta ett eget företag med inriktning mot konvertering av äldre bilar till eldrift, eller kanske design av egna specialbyggda fordon för nordliga förhållanden. Med sina norrländska rötter, sitt praktiska kunnande och starka driv ser Borre framtiden som en väg fylld av möjligheter – på hjul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och roliga scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det bytyder att inte bara jag ska vinna i ett scenario utan den andra spelaren också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag det har jag varit för jag var ful i munnen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm som betyder att man inte får döda någon utan anledning och Meta gaming vilket att man tar information utanför spelet för att använda i spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej skulle inte säga det

Senast ändrad:
Hej!

Det finns lite grejer du måste ändra på din ansökan:

- 1
. Hej!Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

- 2. För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Det finns lite grejer du måste ändra på din ansökan:

- 1
. Hej!Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

- 2. För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu är jag klar med ändringarna

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka