Nekad sican gaviria | Medlem ansökning [TOBBE] [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sican gaviria

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? andre

Vad är ditt discord namn? majoren1

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sican gaviria 1998-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, kall, beräknande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen i en tuff miljö där bara de starka överlevde. Majoren1 lärde sig tidigt att disciplin och respekt är nyckeln till makt. Med ett strategiskt sinne och en tydlig vision bygger han nu upp sin egen organisation målet är att ta över staden, steg för steg, utan att vika sig för någon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel, där jag alltid sätter story och karaktärsutveckling i fokus. Jag anpassar mig efter situationen, skapar spännande scenarion och tänker långsiktigt. Oavsett om det handlar om konflikt, samarbete eller drama, så ser jag till att mitt RP lyfter andras inte bara mitt eget.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan att man rollspelar på ett sätt som skapar en bra upplevelse för alla inblandade. Det kan betyda att man låter sig bli gripen av polisen, förlorar ett bråk, eller misslyckas med ett rån om det gör scenariot mer realistiskt och roligare för alla. Det handlar om att sätta RP före ego och bidra till en levande och trovärdig server.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång i början när jag var ny på RP bröt jag mot en regel kring värdesättning av liv (NVL). Jag tog inte situationen tillräckligt seriöst, vilket påverkade upplevelsen för andra. Jag fick en varning och tog det till mig direkt. Sedan dess har jag lärt mig vikten av att alltid prioritera bra RP och följa serverns regler till 100 % för allas skull

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid värdesätta sitt liv (NVL), undvika att döda utan riktig RP-anledning (RDM), och inte använda info från t.ex. Discord i spelet (metagaming). Man får inte tvinga igenom oschyssta situationer (powergaming), och man måste spela ut rädsla i hotfulla lägen (FearRP).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös med mitt RP och gillar att bygga långsiktiga storylines som skapar bra upplevelser för andra. Jag är aktiv, lyhörd och gillar att samarbeta – både i och utanför spelet. Jag har erfarenhet från andra servrar och vet hur viktigt det är att respektera regler, personal och medspelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad efter muntlig intervju, anledning står på forumet. Lycka till nästa gång!
Anledning: Plugga på reglerna bättre och var lite tydligare i språket!
MVH

Tillbaka