Inaktuell Bobby Shmurda | Whitelist ansökning [Öggle Flackar] (Liam Eriksson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobby Shmurda

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004042147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Bobby Shmurda

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Bobby Shmurda. Bobby är ursprungligen från Jamaica och den Afrikanska aggressiva brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i grove street med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och storebror. Storebrorsan hamnade i fängelse i tidig ålder (19). Storebrorsan var mycket envis,.1995 de var tiden då han var två månader och hans pappa blev misstänkt till mordförsök o fick livstid fängelse vilket resulterade att bobby börjat hänga med fel grabbar. Bobby har alltid drömt om att bli en känd rappare. När han var 17 år gjorde han e låt som heter hot o klättrade snabbt upp på alla plattformar på spotify låg han top 6. Bobby började hänga med fel folk o fick konsekvenser då polisen gjorde en razzia på hans lägenhet där dom hittade massa vapen samt kokain o resulterade i att han fick ett fängelsestraff på 6 år vilket han har tagit dom 6 åren. En dag så blev det hetsigt i fängelset o då blev de gäng fight i fängelset bobby var med som tur var klarade hans sig perfekt. Nu idag är Bobby ut släppt o flyttat till en ny stad som heter unive o ser en ljus framtid här o skaffa nya vnr. Bobby blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför Bobby till ett adoptionscentrum vid 10 års åldern. Det var då Bobby förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade Bobby och det var då han började komma in i kriminaliteten.Bobby försökte fly från barnhemmet 7 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Bobby flyttade nyligen in i unive staden. Han planerar på att ändra på sin livsstil. Han vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Bobby 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Bobby ska ansöka om pass. Han vill bli Unive medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något Bobby har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsett ekonomiska svårigheter. människa genom att hjälpa samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. till skillnad från andra servrar har denna bästa rpet. Har spelat andra servrar som RZRP, och swedish knight. Men denna är oslagbar.

Hur hittade du Unive? den kom på top 1 i min religion. och har kollat massa videor av unive på youtube o min kompis tipsa om denna server o den ser ut som en otroligt bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rpa är att göra bra scenarion o göra scenarion så alla blir glada åt varje hål

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Senast ändrad:
https://steamcommunity.com/profiles/76561198331837285/
Gabriel.
MATO#3056
15 mars 2003
Martin Nilsson, född 1989 i Oktober, uppväxt i slummen i ett sunkigt hus med sina familj som består av Mamma, pappa, lillebror och Martin han själv. Familjen har alltid haft svårt med att klara sig i livet när det gäller pengar det har alltid varit svårt med mat på bordet och att taket över deras huvud skulle kunna fortsätta vara deras så att familjen gjorde allt för att få det o funka, Mamman jobbade från tidig morgon till sen kväll för att skrapa ihop pengar, pappan var ute på gatan och och skrapade ihop pengarna på det olagliga sättet som Martin o hans lillebror fick ta efter inom ung ålder. Så det är sättet som Martin växte upp på att leva på gatan. Men Martin tyckte inte att det levet var något att leva på, så Martin tog livet i sina egna händer och sikta högre så han tog sig till skolan varje dag för att få upp betygen så han hade nog för att få komma in på Gymnasiet och plugga till försäljare bara för att det var det enda han visste hur man gjorde "att sälja grejer". Så nu lever Martin på att vara försäljare på det lagliga sättet, men han har fortfarande det illegala i blodet och hjärtat så det finns ju alltid något som han gör utan lagboken men det är inte synligt eller märkbart men jobbet går alltid före.

Jag vill bli wl då jag känner man kan göra så mycket mer och att jag har spelat på denna server ett tag och tycker det är roligt och socialt rp.

Jag tycker denna server är rolig att spela på och mycket folk som spelar därför vill jag ha wl på just denna server.

en kompis tipsade denna server och testa spela på denna server och tyckte de var väldigt roligt.

mitt mol i rollspel är att ha så kul som mögligt och bidra med roliga scenarion hela tiden.

spelar inte för tillfället på nån annan server

https://steamcommunity.com/profiles/76561198331837285/
Gabriel.
MATO#3056
15 mars 2003
Martin Nilsson, född 1989 i Oktober, uppväxt i slummen i ett sunkigt hus med sina familj som består av Mamma, pappa, lillebror och Martin han själv. Familjen har alltid haft svårt med att klara sig i livet när det gäller pengar det har alltid varit svårt med mat på bordet och att taket över deras huvud skulle kunna fortsätta vara deras så att familjen gjorde allt för att få det o funka, Mamman jobbade från tidig morgon till sen kväll för att skrapa ihop pengar, pappan var ute på gatan och och skrapade ihop pengarna på det olagliga sättet som Martin o hans lillebror fick ta efter inom ung ålder. Så det är sättet som Martin växte upp på att leva på gatan. Men Martin tyckte inte att det levet var något att leva på, så Martin tog livet i sina egna händer och sikta högre så han tog sig till skolan varje dag för att få upp betygen så han hade nog för att få komma in på Gymnasiet och plugga till försäljare bara för att det var det enda han visste hur man gjorde "att sälja grejer". Så nu lever Martin på att vara försäljare på det lagliga sättet, men han har fortfarande det illegala i blodet och hjärtat så det finns ju alltid något som han gör utan lagboken men det är inte synligt eller märkbart men jobbet går alltid före.

Jag vill bli wl då jag känner man kan göra så mycket mer och att jag har spelat på denna server ett tag och tycker det är roligt och socialt rp.

Jag tycker denna server är rolig att spela på och mycket folk som spelar därför vill jag ha wl på just denna server.

en kompis tipsade denna server och testa spela på denna server och tyckte de var väldigt roligt.

mitt mol i rollspel är att ha så kul som mögligt och bidra med roliga scenarion hela tiden.

spelar inte för tillfället på nån annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka